loading...
عاشقانه های شاهین
شاهین بازدید : 21 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

ای باران ببار كه دلم هوای یارم را كرده است

ای باران قطره هایت مرا به یاد اشكهای یارم می اندازد

ای باران هوایت مرا یاد هوای دیدن عشقم می اندازد

ای باران صدایت مرا به یاد صدای درد و دلهای یارم می اندازد

ای باران حضورت مرا به یاد حضور یارم در آغوشم می اندازد

باران ببار و مرا آرام كن ، ببار تا چشمهایم نیز همراه با تو ببارند

باران ببار تا من با جامه ای گرم در زیر قطره هایت به یاد یارم قدم بزنم

میخواهم به زندگی ام، به عشقم ، به لحظه هایی كه با یارم می باشم در زیر قطره
هایت فكركنم آسمان با گونه ای خیس میخواهد دلش را خالی كند،

مانند من كه میخواهم با گریه همراه با آسمان دلم را خالی خالی كنم

بغض آسمان كه شكسته شود بغض من نیز همراه باآسمان شكسته خواهد شد

بغض دوری از یارم و بغض لحظه هایی كه با یارم و عشقم در زیر باران قدم
می زدیم باران ببار كه دلم هوای یارم كرده است

ای باران وقتی می باری دیگر سردی آن قطره هایت را احساس نمیكنم

در آن زمان گرمی دستهایی را احساس میكنم كه یك روز دستهای سرد مرا گرفته
بود ای باران وقتی می باری دیگر آن لحظه های سرد و پر از غم و غصه را
احساس نمیكنم،

چون آن طراوت و تازگی ات و آن عطر دلنشینت مرا به حال و هوای یارم می برد

ای باران مرا آرام كن

ببار ببار ببار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به عاشقانه های شاهین، سایتی پر از نغمه های عاشقانه زندگی خوش آمدید. امیدوارم خاطراتی با نغمه های خوش زندگی در خاطرتان ماندگار شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ در چه سطح بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 273
  • کدهای اختصاصی